Opłaty
Opłata za udział w konferencji — 370 zł
Opłata za udział w konferencji dla członków PTCHO, PTO, PTOK i PTGO — 185 zł
Udział w kolacji — 190 zł
W ramach opłaty za udział stacjonarny zapewniamy:
- udział w sesjach naukowych,
- materiały konferencyjne,
- dostęp do nagrań z konferencji,
- poczęstunek,
- identyfikator,
- certyfikat.
Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji*:
Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres Organizatora lub e-mailem na adres: forumonkologii@viamedica.pl.
W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
- rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%,
- rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%,
- rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
*Powyższe warunki nie dotyczą osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93) tj. z dnia 9 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.).